CHEESE IN TRAP

9:03 PG




안녕하새요
만나서반가워요


Baru baru ini aku baru terjebak dengan komik tapi aku tak beli komik dekat mana mana kedai,aku just download webtoon dari apps store. Siapa minat baca webtoon mesti taw cerita 
CHEESE IN TRAP 







Tujuan aku download Webtoon ni sebab aku sudah tengok Versi Drama nyer.. Apa yang ak boleh katakan Versi Komik lagi faham berbanding dengan Versi Drama. Sebenarnya ada PROS & CONS nye. Versi Komik lagi faham kenapa Yong Joon ada perangai yang terlalu dingin dan Hong Seol yang selalu sensitif. Then, Versi Drama nye pulak aku suka Actor K-DRAMA Park Hae Jin yang tinggi dan kacak tu. 

Dan bagi aku kedua dua versi memang best dan  memang termasuk dalam list favourite  aku la. Bagi yang minat K-Drama mesti tahu siapa Park Hae Jin tu hehe.

Tak sabar nak habiskan versi komik ni 

Sinopsis Cheese In Trap


Drama ini berkaitan dengan hubungan cinta remaja antara Yong Jung (Senior Kolej) dan Hong Seol ( Junior Kolej). Betapa Dedikasi nya mereka pada hubungan cinta ni. Sekuat mana cinta Hong Seol pada seniornya, dan dalam cerita ni ramai yang berdendam dengan Yong Jung. Yong Jung bole katakan baik tapi dia ada dark side nye sendiri. Serta Hong Seol yang selalu sensitif. Tapi yang penting bole tahan ke Hong Seol dengan kekasihnya. Tapi yang penting cerita ni da dekat penghujungnya. Tak Sabar aku.

















You Might Also Like

1 ulasan

  1. asha pun baru duk usha drama n sebab xkluar abih g episode tu mlas nk tengok satg ketagih

    BalasPadam

Instagram